Pracownik działu serwisu
Zadania:
- planowanie i koordynowanie pracy działu serwisu,
- analizowanie zgłoszeń serwisowych, ich kwalifikacja i wycena,
- ewidencjonowanie i rozliczanie zleceń serwisowych,
- rozwiązywanie prostych spraw serwisowych,
- bieżący kontakt z klientami,
- komunikacja z dostawcami produktów.
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne, związane z branżą OZE/elektryczną, wykształcenie wyższe (politechnika) mile widziane,
- ogólnie pojęta wiedza techniczna,
- doświadczenie w serwisowaniu instalacji PV mile widziane,
- znajomość programu Excel,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność planowania i zmysł organizacyjny,
- sumienność i dokładność.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju – szkolenia dokształcające w zakresie działania i serwisowania urządzeń związanych z OZE,
- pracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole,
- stabilność pracy i bardzo dobrą atmosferę,
- pakiet opieki medycznej (po zakończeniu okresu próbnego),
- płaską strukturę organizacyjną,
- pracę w godzinach 8:00-16:00 (biuro w Dąbrowie pod Poznaniem)
Chętnych prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przesyłając CV prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).