Pracownik działu serwisu

 

SerwisZadania:

  • planowanie i koordynowanie pracy działu serwisu,
  • analizowanie zgłoszeń serwisowych, ich kwalifikacja i wycena,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie zleceń serwisowych,
  • rozwiązywanie prostych spraw serwisowych,
  • bieżący kontakt z klientami,
  • komunikacja z dostawcami produktów.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie techniczne, związane z branżą OZE/elektryczną, wykształcenie wyższe (politechnika) mile widziane,
  • ogólnie pojęta wiedza techniczna,
  • doświadczenie w serwisowaniu instalacji PV mile widziane,
  • znajomość programu Excel,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność planowania i zmysł organizacyjny,
  • sumienność i dokładność.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju – szkolenia dokształcające w zakresie działania i serwisowania urządzeń związanych z OZE,
  • pracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole,
  • stabilność pracy i bardzo dobrą atmosferę,
  • pakiet opieki medycznej (po zakończeniu okresu próbnego),
  • płaską strukturę organizacyjną,
  • pracę w godzinach 8:00-16:00 (biuro w Dąbrowie pod Poznaniem)

Chętnych prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przesyłając CV prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).